Philips Marathon FC9225 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Marathon FC9225 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

jvtoorn 13-09-2013

Pluspunten zijn zonder meer dat deze echt stil is en de geweldige zuigkracht.
Minpuntjes zijn geen kleine harige borstel en geen opbergruimte voor de hulpstukken, de houder op het handvat is onhandig en bij het ergens tussen zuigen vallen de hulpstukken er uit.
Als je iets wat groters opzuig dan blijf dat in het bovenste stofopvangcompartiment mee rond draaien. (bij mij grote stukken kattengrit) en er blijven van de langharige katten haren zitten tussen het bovenste en onderste compartiment met als gevolg een ophoping van stof en haren.
Maar voor de rest echt een geweldige zuigkracht en ten opzichten van onze andere stofzuigers is deze echt stil.
Over duurzaamheid kan ik naar een paar weken nog niet echt wat zeggen.
Ik ben wel erg te vrede over deze stofzuiger en de prijs die ik bij de stofzuiger discounter heb betaald was ook echt heel scherp.